Fashion 2812.


Kollade igenom CheapMondays SS10-kollektion och hittade ett asballt armband som jag vill hitta på Weekday i helgen. Och förresten så är jag förälskad i kosrta jeansshorts i olika mönster/modeller, oversize linne (fast kosrt så man visar magen.), Dr.Martens, stora solglasögn, mkt armband/halsband och ett par skullcandy på huvudet. Det är min önskeoutfit i sommar, förutom mina stora shorts, bandtischa o converse då..



JaJa. Jag har ju redan ett par Dr.Martens, jeansshorts, skullcandys, massa armband o ett par nya brillor, så det är väl bara en bandana, snygga toppar o lite mer halsband som behöver införskaffas. Just för den outfiten då. Nog om det. Jag ska sova nu. Börjar 7 i morgon och jobbar till 13. Efter det ska jag hem och måla på mitt nya rum (det behövs fylla i lite vitt på ena väggen..) sedan ska jag till 2hand med Mamma och på kvällen hoppas jag på att jag ska sticka med henne på målarkursen hon går på så jag kan måla ngt snyggt. Porslin/Glas är det som det målas på så jag kan nog få ihop ngt ballt. Borde också åka ner till asiaSpa på Stadshotellet och köpa en födelsedagspresent, men jag får se om jag hinner. Nej, nu måste jag sluta skriva. Mina ögon blundar snart.
Godnatt.


2812- ny favorit designer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0