FREDAG!


Veckan är snart slut. Jag är ledig och sitter just nu hemma hos Jimmy och har gjort klart ett fotojobb. Vi lyssnar på TheDilingerEscapePlans nya platta och har inte hunnit igenom 1 låt än. Men första låten har man hört innan och den är skitbra så jag antar att de övriga är likabra. Vi ska strax sticka till gymmet. Jag tänkte bara först berätta att i Onsdags stacka jag, Jimpan, Nella och Pontus till Helsingborg. Det var en händelserik bilresa och vistelse på Väla. Jag köpte ett nagellack och en stor tékopp.

Nu ska jag försöka komma på ngt som jag kan göra ikväll när Jimmy ska på bandmöte ( EN FREDAG!!) och vad vi ska göra i morgon. Ikväll hade jag velat gå ut och sätta mig med ngn på en nice pub under afterworken och imorgon vill jag träna och festa på kvällen. Fick gästlista till Trädgårn precis och det är +2. Men Jimpan vill inte ut o dansa..
Jag får tänka ut ngt ball.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0