Glamourama.


Svårt att somna så jag glodde på senaste avsnittet av Glamourama precis. Anna från Göteborg som ska designa skor och sälja dem på Nelly.se, kommer med helt klockrena klacka i vår. De ska ligga runt 500 kr, och jag ska självklart ha de i läder med nitar på.

Min top 5 lista över skor är:
1. Mina Dr.Martens
2. Mina svart/vita Converse
3. Mina Shepards
4. Mina klackar från Topshop
5. Mina blivande från Annas kollektion. (hehe)

Jag är sugen på mer vaniljté. JAg borde inte dricka det. Jag borde sova. Så. Godnatt.

Dessa två paren hade jag inte tackat nej till.
DEt är 2 av de 8-16 modellerna som Anna ska sälja i vår.
En snygg skinnjacka, svarta jeans el. lackbrallor, solbrillor och en fet svart skinnväska.
Ge mig vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0