Gran Prix eller Rehab?


Frukosten är redan nere i magen för längesedan. Mitt humör har hunnit att gå upp och ner, trotts att jag bara har varit vaken i 1,5 timma. Min näsa ger inte upp utan förstör antagligen hela min helg. Idag har jag två val. Fast egentligen flera. Var det inte jag som sa igår att jag tyckte att det var så jobbigt med alla dessa val och alternativ? Iallafall. Idag är det Gran Prix tväligar i hästhoppnig på Borås Fältrittklubb och jag är verkligen jätte sugen att åka dit och kolla på klassen som börjar kl 14.00. Jag är också grymt sugen på att gå ut och dana ikväll, vilket betyder att jag borde stanna hemma från Gran Prixen och vila upp mig med tanke på min dunderförkylning. Hur ska jag göra?

Jag ska iaf försöka komma på om det är möjligt att byta tycke om en VIKTIG sak, bara på en vecka. Och om det inte är det så ska jag fundera på om det är värt att bli arg över. Vilken lördagsmorgon.. När finns lugnet i huvudet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0