Headlines.


Det blev utgång igår. En oväntad sådan. Jag och Sarah bytte klänningar och det slutade med att jag var klädd i mina DR. Martens, nylonstrumpbyxor med nätsrumpbyxor över och en liten svart klänning. Jag sminkade mig i en svart/vit make och det var ovanligt men faktiskt väldigt snyggt. Vi drog in till Johanneberg och Jimmys kusin. Vi satt och drack bubbel, vin, tequilashots och vin och åt goda tångkex med vitlöksost på, samtidigt som vi kollade på Andra Chansen och  till min stora besvikelse så tog sig inte Alcazar vidare. Så nu hejjar jag helt klart på Salem Al Fakir. Vid 22.30 tog vi en buss till Trädgårn' eftersom vi hade gästlista in dit. Dock kom inte Philip in så vi gick vidare innan vi gick hem. En mycket lyckad kväll, även fast att jag o Sarah inte fick dansat. Men det får bli nästa helg.

Idag har hela Jimmys familj varit hemma hos oss och fikat och haft det trevligt. Jag och Jimmy gjorde iordning mitt nya rum så just nu ligger jag 80 ca ovanför golvet, i min nya säng och tar det lugnt. Det är nästan helt klart. Det ska upp 2 hyllor, massa bilder och det ska köpas en svart ryamatta. Sedan är allt klart och då ska ni få se en FÖRE och en EFTER.

Nu ska jag ta en dusch, för jag har varit ute och motionerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0