H&M S/S10


Jag känner mig duktig och avslappnad. Det blev en härlig långpromenad med min kära man och det serverades god mat när vi kom hem. Jag känner att jag är på en bra bit när det gäller sommarkroppen, vilket känns tryggt med tanke på att det är såpass lång tid kvar till sommaren.
Och påtal om sommaren. Satt precis och kollade igenom H&Ms nya katalog och hittade lite grejer jag ska beställa. Jag såg verkligen mig själv på thailands stränder i augusti-september. Det kommer bli underbart. Så nu ska jag kolla hotell för skojjsskull. Och längta tills mitten av Augusti.
Sedan blir det Paranormal activities.
Natti.

 

 

Chailatte vid fästningen.
- underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0