H&M-Väska


Strålande humör. Strålande dag. Ärligt. Jag hade en episk förmiddag idag. Till barnmorskan kl 9 och sedan satte jag mit på Espressohouse och tog en chailatte och läste GP. Sedan gick jag snabbt till H&M och hittade en underbar väska som jag köpte. Jag gick sedan och satte mig på en klippa vid havet och njöt en stund innan jag drog på ett möte och sedan vidare till jobbet. Allt innan 12.00. Så nu är jag nyss hemkommen från jobbet och är sådär glad. Allt pga solen i guess? Nu ska jag dansa lite framför spegeln innan jag ska börja röjja upp på mitt gamla rum.



Kommentarer
Postat av: Din baby

Det låter som en underbar dag älskling! : ) love you <3

2010-03-09 @ 16:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0