Linda is coming to town.


Dunder o brak. Jag o Jimpan var nyss ute och när man var i lä, så kändes det som vår när man hörde fåglarna kvittra och hade solen i ögonen. Helt sjuk att man kan bli så glad över några jävla fåglar. Anyway. Jag har sökt jobb nu. Ska söka ett som tävlingsgroom (eller hur det nu stavas) hos en hoppryttare på elitnivå. Jag känner att jag saknar att jobba som hästsöktare för hästar som presterar på elitnivå inom hoppning. Men jag vet inte om jag vill ha det om jag får det. För jag vill inte vara på resande fot. Det räcker att Jimmy är ute på turnéer med bandet. Men det hade varit roligt. Det ska jag inte sticka under stolen med.

Anyway. Satt precis och pratade med Linda på Facebook. Det är Jimmys vän (numera min med) som jag bara avgudar. Hon är väldigt lik mig på måna olika sätt vilket jag älskar och vi hade så himla roligt i sommras när hon var här nere. Nu bestämde vi att hon ska komma ner ons-mån under Påskhelgen och det blir galet. Så nu ska det fixas en väldig påskfest och roliga saker att hitta på när hon är här nere. Borde kanske börja planera alla redan nu, eftersom jag jobbar så mkt och inte har tid på vardagarna..JaJa. Kul blir det i vilket fal. Nu ska jag dra till gymmet och Jimmy på möte.
XOXO

Snodde denna från Lindas FB.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0