Lördag.


Morgonpigg. Väldigt morgonpigg. Efter gårdagens afterwork på  Chariles Änglar i Vasa, som förövrigt var jätte mysigt, så är min näsa ännu inte bra. Den är liksom väldigt tät nu, men min lukt/smak har kommit tillbaka. Nog om min näsa. Känns som att det har varit temat den sista veckan. Anyway.
Jag har iaf precis varit ute på en förmiddagspromenad med svärmor och deras hund. Hälsigt vårväder (dock utan sol) men det luktade vår eftersom gräset var blött och vårregnet hängde i luften. Nu hade jag tänkt att sätta på mig kläder, väcka min kära man och sedan åka in till stan för en shoppingrunda. Ikväll är det party i Varberg och de är visst sommartema.
Hör efter shoppingen. (om jag hittar ngt..)
XOXO

BY GIVENCHY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0