Måndag igen.


Sitter och surplar i min en kopp varmchoklad samtidigt som jag lyssnar på JobForACowboy och längtar tills det blir Torsdag. Jag har feber och känner att jag borde gå och lägga mig, men jag är rädd för att jag kommer att somna ett par timmar och sedan vakna igen och inte kunna somna om. Så jag får allt vänta.
Jag bytte avdelning på mitt jobb idag, vilket betyder att jag nu jobbar med barn som är 3-5 år och det var en omställning. Min vecka kommer att vara fartfylld kom jag på för en liten stund sedan..
Tisdag: Läkarn 9.00 Jobb 12-15.30
Onsdag: Jobb 7-13. Umgås med Nella
Torsdag: Jobb 7.30-15.30. Spelning på Trädgårn' 19.00
Fredag: Party hos Aron o Kicki för Aron fyller år
Lördag: Schlagerfestivals-final
Söndag: Hem till Varberg

Nej. Jag får lite ångest. Jag måste bli frisk, så jag ska lägga mig och kolla på film nu och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0