Måndag.


Precis hemkommen från jobbet och en sväng på stan. Jag kände mig inte så pigg när jag gick runt och strosade i butiker i stan i dag efter jobbet, men det var tvunget att göras eftersom jag skulle hämta ut framkallade kort (och det tog en stund för dem att bli klara..) Så jag passade på att köpa mig 3 par örhängen, beställa en förstoring av ett balkort på min och Jimmy. Det ska vara svart/vitt och 50x20 och sitta på en vägg med massvis med andra svart/vita kort, så det blir nog hur bra som helst. Jag kollade också på min blivande kamera som kan bli min om jag skiter i att gadda mig den 5e Maj. Men jag tror jag klarar mig med min Nikon som jag har nu, tills efter sommaren. Så kan jag gadda mig som planerat.

Jag satt nyss och gick igenom IKEAs hemsida och kom på att jag ska nog sticka dit i helgen igen och köpa mer typ, för de har så mkt snygga tyger som kan göras till snygga kuddar. Nu sk ajag hoppa in i duschen innan jag ska sätta mig och måla och fixa med kort. Hörs senare!

En del av det jag fick med mig från IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0