Meridian.


Denna måndagen har jag varit glad. Jag har varit seg i huvudet eftersom jag var inne i 8 timmar på jobbet idag för vi får inte vara ute med barnen pga snöras. Jag har varit glad och tagit mig i kragen när det gäller mat. Jag och Anna har nudelvecka och jag skrattar lite komsikt åt det, men det är klockrent. Jag har de bästa arbetskompisarna som man kan ha. Jag har tryckt i mig 4 koppar thé. Jag har hämtat ut 25 framkallade bilder och ramat in 9 av dem. Jag har gjort iordning lite på min blogg. Jag har pratat med Marionettes manager och haft en väldig tur som är vän med Googletranslate eftersom amerikansk slang inte är det jag är expert på direkt. Jag har tänkt över mitt tycke om mode och kommit på att jag kan vara jävligt snygg ibland. Jag har också kommit på att jag kommer att vara nöjd med mig själv i sommar, liksom förra sommaren. Jag har idag sagt åt mig själv att jag ska sova innan kl 23, även fast att det kommer att vara svårt eftersom Jimmy inte är här. Jag ska kolla på Glamourama, för det är den bästa serien just nu för tjejerna är störtsköna verkligen. Michaela i serien vill jag bli bästa vän med.

Jag ska inte skaffa hårförlängning. Jag är nöjd. Jag är nöjd med det mesta. Jag är glad. Jag lyssnar just nu på tung metal och ler för mig själv när de typiska "mikaela-partierna" kommer. Jag längtar tills den 11/3. Då blir det ett episkt gig på Trädgårn'.
Hörs i morgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0