Michaela Forni.


Hon är helt klart min nya idol (om det orde äns existerar längre..). Hon verkar ha allt. Jag är inte den som brukar vara avundsjuk på andra tjejers utseende, men här blir jag fanimig det. Och förövrigt så sänds de två sista avsnitten av Glamourama idag. Programmet som jag faktiskt tycker om, trotts att det är en liten ripoff på The Hills/TheCity. Hur ska jag klara mig? HEH! Jag överlever. Helt klart.

MEN. Nu ska jag gå ut, tänka över om jag ska börja med körkortet nu ivår, om jag ska gadda mig eller ej den 5 Maj, om jag ska skaffa nytt pass nu, eller om jag ska vänta tills i sommar. (Måste ha et nytt innan thailand). Och sedan ska jag också tänka på hur det blir på påsk och Valborg. Det finns så mkt alternativ här i livet när det gäller samma saker. Det gör allting så svårt. Så nu ska jag försöka reda ut några av dem och komma fram till hur mitt år ska se ut. På riktigt.

Snyggt par. Michaela och Cimon.
bild: http://blogg.stureplan.se/michaela/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0