Ny vecka.


Så. Äntligen hemkommen från jobbet. Var en bra dag idag med mycket att göra och fint väder. Jag har bara velat gå hem ändå, pga att jag och Jimmy nu ska ut och gå en långrunda längst strandpromenaden i det fina vädret. Dock blåser det en del nere vid havet. Men det gör inget antar jag.
Jag kan också bara tala om at jag gjorde ett fotojobb igår åt ett band som ska spela på Swedenrock i år. Det blev riktigt shyssta bilder och jag är nöjd med de jag har suttit och jobbat med. Ikväll ska jag fixa iordning mera, men jag tycker det är så roligt, så det är inte direkt så att jag tycker att det är jobbigt.
Nej. Nu ska jag dra på mig bekväma kläder, solbrillor och mina comverse. Sedan bär det av ner till havet och en lång promenad. Hörs ikväll.
XOXO

© Mikaela Ernberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0