ONSDAG 17/3


Jag är snuvig. Fast på det "fasta" sättet. Det rinner liksom inte, fast jag låter förskyld. Smittar bihålsinflammation liksom? Skitsamma. Idag ska bli en bra dag, även fast att det inte är någo soligt väder. Jag ska hoppa in i duschen och sedan ska jag och jimmy gå ner till stan och luncha thaimat eller Sushi. Jag har inte blivit smittad av ngn kräksjuka, så jag antar att det blir en heldag på jobbet i morgon. Jag tror att jag behöver det.
Jag och Jimmy sitter på varsin våning i huset och pratar med varandra på facebook-chatten? Illa. Vart är världen påväg.
Vil ni veta en sak förresten. Jag ska antagligen sätta mig på hästryggen igen. Fast inte på elit-nivå. Jag ska BARA göra det för att jag tycker att det är roligt. Inget annat.

e: Cathageno


- funderar på att låna detta 5 åriga sto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0