Onsdag.

påskfjädrar i en buske.Blev inget bloggande igår pgr att jag trivdes bättre ute i solen och i trädgården med såntdär nödvänidigt nu när våren börjar komma. Jag krattade bort alla löv och fixade upp lite fädrar i en buske. Det såg jätte fint ut igår när solen lös på dem, men idag hänger fjädrarna i ösregnet. Jag och Jimmy var ute med huden en riktig långpromenad också. underbart. Köpte med oss lite godis på vägen hem, som vi sedan åt framför Äntligen Hemma. Vi borde verkligen flytta hemifrån snart alltså.

Anyway. Jag fick också reda på att Jimmys band Marionette ska spela på Getaway rock i Gävle. Den festivalen jag skrev om i ett tidigare inlägg. Så nu blir det till att åka dit. Blir grymt tror jag, eftersom det är så feta band som ska spela. Dumt att det ligger samtidigt som Hultsfred bara.. Blir till att skippa det i år bara för det. MenMen. Jag hoppas att det går så bra för Hultsfred i år att det blir en festival nästa år också.

Nu ska jag fortsätta att fundera på om jag ska åka till Jimmy idag, eller om jag ska göra det i morgon. Jag är nämligen ledig i morgo, så a.. Jag får tänka vidare och läsa lite blogga under tiden.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0