PartyFredag.


Har precis varit ute på en prommenad med min svägerska och hunden. Det var härligt att vara ute för det är över 8 grader varmt idag och solen är framme. Underbart att våren äntligen böjar komma och smälter bort all snö. Kommer det in mer snö som det stod i GT igår, så flyttar jag till ett varmare land. Ärligt talat.
Nej, nu bär det strax av till ICA för att köpa en blekning till håret och present till Aron. Han fyller 23 i dag så det ska firas hemma hos honom och Kicki ikväll. Kommer bli grymt att träffa alla igen. Jag är verkligen partysugen och har redan fixat outfiten.
Nej, nu ska jag gå ut i solen och sätta mig med en filt och lite té och koppla av och ladda inför kvällen.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0