Rockstar.


Allt är rockstaraktisgt atm. Jag stack ut efter att ha stått och sjungt lite framför spegeln och kom på att jag är bäst. Jag stack iväg till närmaste ATGombud och frös nästan händerna av mig, eftersom jag skulle försöka fota ngt snyggt. Men jag sket i det och stack hem direkt igen efter att biljetterna var uttagna. Så nu har jag uttit en stund ochekt lite med bilder på mig och på annat. Kom på att jag egentligen bara vill gå och lägga mig i sängen med datorn, en kopp té och mörkchoklad ist för att åka till porslinsmålningen. Och så blir det nog.
Nej, nu måste jag rusa. Ska sticka iväg på lite secondhandshopping om jag hittar ngt ballt vitageplagg el ngt.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0