SnorPåsk


Jag vet inte riktigt vart min näsa kommer ifrån. Antagligen ifrån ett pisställe, eftersom den inte slutar rinna om dagarna och den täter igen näsborrarna på nätterna så att jag vaknar och är som ett sandpapper i munnen bara för att den har fått tagit över andingen. Hur vidrigt är inte det på en skala 1-10?! Jag hoppas förjävelen att min smak är tillbaka tills på Torsdag, för så ska jag bli tjock. Jag ska stänga av mina tankar och häva i mig våfflor utan att tänka på min mage. Så på Torsdag blir det först jobb. Sedan hem till Jimpan. 1 timma på gymmet. Besök av Råbert och en jävla massa våfflor. Ser fram emot den dagen faktiskt.
JUST NU skulle jag velat ha fotat min vänstra hand. Den ser senig ut. Och ni som känner mig vet att jag älskar tydliga handledsknutor, tydliga nyckelben och insjunkna kinder. Nu har jag 2/3 grejer. På bra väg i guess.

Förövrigt så har jag påskpyntat med ett ris på mitt rum och påskpysslat med mina småsyskon idag. Nu ska jag snyta mig. Jag har gjort av med typ 3 rullar toapapper idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0