S/S10 Mikki.


Såhär ligger det till.
Jag ska under Våren och Sommaren ha gjort följande:

- Färgat ögonbrynen
- Fixat manikyr
- Dansat på högtalare med mina heels
- Återuptagit hästintresset
- Målat 10 tavlor med mitt "ansikts-tema".
- Varit på West Coast Riot, Metaltown och Hultsfredsfestivalen.
- Köpt nya brillor
- Börjat med körkortet
- Gaddat klart mina fötter
- Druckit upp de tequila-shotsen som bjuds på under alla kvällar utan att ha ångest dagen efter
- Firat påsk genom att ha en gul klänning
- "Majjat" utan familjen för första gången i hela mitt liv (!!)
- Sett ett riktigt prinsessbröllop i STHLM
- Gjort ett nytt pass där jag inte ser fuckad ut
- Tagit 2 sprutor inför Thailand

.. osvosvosvosv. Jag satt och funderade på allt detta. Kom fram till att en del saker är lite patetiska. Men det ska göras. Jag SKA göra det. JKag måste ha gjort det innan jag sticker till Thailand i Augusti. Nu måste jag snora i ett papper. Min näsa tar död på mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0