Thank God, It's Friday.


Äntligen fredag och solen är på min och Jimmys sida. Han ligger frortf i sängen, fast jag sitter vid frukostbordet med en mastodont frukost och läser GP. Denna dagen ska bli bra, det har jag bestämt. Vi har lagt upp dagen såhär (eller det är snarare jag som har lagt upp den..):
- Frukost
- Jobbsök
-Lunch
- Jimmy ska på möte och då går jag och tränar
- Duscha o allt det där
- Åka in till stan
- Familjemiddag
- Film: Luftslottet som sprängdes.

Det känns som att jag ska hinna med detta idag, och verkligen hålla mig till planerna.
Igår kollade jag och Jimmy på Bröllopsfotografen och jag bara älskade den filmen. Den var rolig med alla klockrena kommentarer och hade en väldigt bra handling. Dock kan jag inte hålla med alla brudar som tycker att han är snygg, fr det tyckte jag verkligen inte. Men det är absolut en film som är värd att ses. Hoppas samma gäller Luftslottet som sprängdes, för den ska vi titta på ikväll.
Nej, nu ska jag fortsätta att läsa GP och sedan ska jag väcka min man.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0