JAK&JIL TORSDAG.


Det är kväll och jag sitter hemma hos min kära pojkvän och hans familj. Dricker en kopp vaniljté och småpratar med svärföräldrarna. Jag sitter och småfunderar på om jag ska åka in till stan i morgon och shoppa, eller om jag ska låta bli. Jag vill gå förbi Weekday och fynda. Samma gäller Monki. Jag ska träna i morgon också. Måste börja träna min mage och rygg. Vill se lite tränad ut i sommar tror ja. Inte bara "smal".
Jag och Jimmy ändrade precis mina planer inför morgondagen.( Det betyder alltså att jag suttit här ett bra tag och ändå inte skrivit klart mitt blogginlägg, utan tjötat med de andra mitt upp i allt.) Vi ska åka in till stan i morgon och fota om vädret tillåter. Jag vill fota på elfsborgsbron, rödasten, läppstiftet och i city. Jag läser en blogg som inspirerar mig ngt enormt mycket. Ni hittar den på JAK&JILL.COM.
Nu ska jag strax lägga mig i sängen med min kära man och kolla på Bröllopsfotografen. Hoppas den är så bra som alla säger. Hörs i morgon.
Godnatt.

Bilder: JAK&JILL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0