17 Maj.


Norrmännens nationaldag och jag antar att det är bra med party där idag? För brukar inte de vara sådär galna när de firar sin nationaldag?
Anyway. Jag har iaf jobbat färdigt för dagen. Har jobb mellan 9-13 Mån-Torsdag, vilket är skithärligt, eftersom jag då hinner göra ngt kul efter jobbet, ist för att bara vara trött. idag ska jag och Jimpan ner till stan för att fixa lite saker. Vi ska beställa studentpresenter och jag ska kolla om Panduro har rea. Tror jag är förälskad i Panduro. Eller iaf just nu, pga att jag är inne i mitt målarstimm. Jag har förövrigt också klämt minn fuck you-finger IGEN. Det är samma som Jimmy klämde i en bildörr för ca 3 månader sedan, så ni kanske kan anta hur ont jag har i det fingret just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0