Dans o Rosé


Jag var med om ett stenhårt gympass igår. Och då menar jag stenhårt. Jag tillsammans med Moa, Sarah, Catta, Jimmy och Maria var på gymmet och sprang först 4 km intervaler på löpbanden och sedan körde vi 2 cirkelpass-varv och övningar på golvet. Svetten rann och jag blänkte verkligen och det kändes underbart. Maria är som våran personliga tränare, vilket är utmärkt. Hon säger åt en hur man ska göra, vad man ska göra och pushar en så att man nästan kolapsar. Underbart.

Efter gympasset var det lunch på vårat mysiga café. Hela fam. Olausson (och jag) gick dit. Det är ett cafe med enorm terass med uteservering, grymt god mat/kakor etc. och väldigt bra priser. Det är väldigt snyggt där med för de blandar stilrena saker med olika möbler från 40-talet och framåt. En kaffe/the för 15 och en kaka för 10. Är det inte så det borde vara överallt?

Klockan gick och solen kom fram och gjorde att kvällen blev nästintill episk. Vi satt ute med massa folk som kom hit, vi bakade, drack rosé och öl och det kändes som en sommarkväll. Vid 23 drog vi till Borås för att dansa med 12 cm klackar och kvällen slutade vid 4 på morgonen. Idag är mina fötter döda och jag har träningsvärk i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0