Frisk.


Det är Fredag och jag är inne på min 2a lediga dag av 4 st. Gårdagen spenderades i Trollhättan med Andreas och lite annat folk. Jag skulle egentligen ha fotat band på Backstage, men pga olika anledningar så sket jag i det. Första gången jag var i Trollhättan och jag måste säga an och detatt själva staden inte tilltalade mig så värst mkt. Gillade strandgat cafét jag och Andreas fikade på, annars var det ingen speciell stad alls. Men somsagt strandgatan, ser fram emot i Sommar då Jag o Jimpan förhoppningsvis kan åka dit tillsammans o träffa Andreas för det är nog väldans trevligt under sommarkvällarna.

Nu idag har här varit väldigt varmt och jag har invigt mina"sommarkläder". Med andra ord mna stora shorts o ett linne till. Fick sätta i mitt nitbälte i vanlig ordning, för de har alltid varit förstora, men nu har de blivit ÄNNU större.. Gött i vilket fall var det.
Jimmy sitter atm och spelaer Zelda o Jag lyssnar på Sick Of It All. Kommer bli en bra kväll med familjemiddag, god efterrätt och kanske ett glas vin. Nu ska jag välja klänning på Nelly.com. Jag måste ha några stycken att välja mellan eftersom jag ska på några studentfester i år. Tänk att det snart är ett år sedan jag själv tog studenten..fyfan vad hemskt.

Numera består min frukost av Thé, havregrynsgröt och smörgås.
Folk säger att jag måste äta.


Eftersom Jimmy sover länge, så umgicks jag med Lizzie imorse.
Hon skällde på bollen och var extremt söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0