Ny vecka!


Jobbat mellan 7.30-15.30 med underbara barn i underbart väder.
Stack sedan hem fort och satte på en maskin tvätt, plockade ur diskmaskinen och plockade iordning.
Sedan gjorde jag mig snygg och styrde kosan mot stan med Tiger. Shoppade såklart. Hittade en jumpsuit som jag köpte. Dock 2 strl förstor men den satt snyggt ändå. Önskar ibland att 36 var min normala strl för det finns sällan saker i 32, vilket är sjukt irriterande. Men Men. Den sitter snyggt ändå somsagt. Den gjorde sig dock inte alls på bild, men huvudsaken är väl att den ser snygg ut irl?

Nu ska jag göra en dunderkvällsmat till mig och Jimmy tills han kommer hem kl 21. Jag är världens bästa flickvän idag!


Köpte denna på Monki i Onsdags.
Älskar den!



Gör sig inte på bild somsagt.

Kommentarer
Postat av: kicki

snygg!

2010-05-04 @ 09:51:31
URL: http://kicxx.blogspot.com
Postat av: emma

ååh. det är den.

den är så snygg.

jag testade den också. men min rumpa blev helt cp i den

2010-05-09 @ 23:43:40
URL: http://emmaernbergstromqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0