Ovanlig Måndag.


Jag är hemma en stund nu. Jag åkte som vanligt till jobbet i morse vid kvart över 7, men vid halv 11 fick jag förfrågan om jag ville vikariera mellan 13-16.30 och visst säger man ja till lite extra cash? Så jag stack och gjorde de ärendena jag skulle ha gjort mellan 15.30-17.00 idag. Jag är glad, utvilad, hungrig och päpp inför kvällen. Det är Vår Ruset i Slottsskogen ikväll klockan 19.00 som ska genomföras och jag tror att det kommer bli grymt. så nu ska jag packa min nya väska jag har fått och sedan sticka till jobbet och äta innan jag ska jobba. Hoppas jag inte dör under upploppet..

Jag + ca 19.999 st andra ska springa ikväll.
- Jag vinner lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0