Panic And Action


Jag har länge funderat på hur jag vill kategorisera olika band. För jag kan liksom sätta in dem i fack hur dumt det änlåter. Jag tror att man egentligen ska försöka låta bli med det. Men jag gör det ändå. Och just som jag satt här på Spotify och kollade runt efter lite ny musik, så hittade jag Panic and Actions nya platta med blandade band. Och det där satt som ett smäck! Jag kan numera sätta fingret på huruvida jag vill kategorisera vissa band. De passar verkligen in på den plattan.
Vissa har helt okej kvalitet på sin låt som de har valt att släpppa på den plattan, men vissa verkar inte ha kunnat lägga ner några pengar eller kraft på att fixa o trixa. Pinsamt. Och man verkar inte heller behöva skrika/sjunga för att plattsa på plattan. Pinsamt igen.

Jag säger som Aron. Det borde bara finnas jag som får recensera. (fast han menade iofs sig själv..)
Nu ska jag måla en stor tavla och lyssna på musik innan jag säger något olägligt.


Foto: Nicklas Wirén Lilleeng
- Scene for Jedi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0