2 dagar kvar.


Jag hade mer pengar på mitt konto än jag trodde, så mitt leende jag fick på mina läppar när jag såg det, det sitter kvar. 27 dagar kvar tills nästa lön. Men det tänker jag gärna inte på.

I morgon ska jag kolla in 2 saker när jag fikar med min moster på förmiddagen. Det är en skinklänning från H&M och ett par skor. Jag känner att jag behöver vara lite extra fin denna helgen, eftersom det är min sista helg som tonåring.

Idag har jag hunnit med övernaturligt mkt. Lagat middag, städat ur garderober, satt upp en hylla, joggat etc.etc. I morgon ska jag upp kl 07.30 för att handla till min 20 års dag (beställa tårta), fika med moster, försöka hitta ngn frisör som har tid att klippa mig och afterworka med jobbet kl. 17. Kommer bli en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0