August Burns Red - Indonesia


Solen skiner in genom mina källarfönster och det ser ut som att det är underbart väder ute. Men jag öppnade dörren och fick en chock. Det är verkligen kallt. Hösten har kommit på riktigt utan att jag var med på det. Oavsätt om det är kallt eller inte, så ska jag snöra på mig mina joggingskor nu och dra på mig mina träningskläder. I Thailand joggade jag på mornarna längst stränderna i bikiniöverdel, träningsshorts, solbrillor och barfota. Nu ska jag dra på mina långbyxor, joggingskorna, tränings T-Shirt, långärmad tröja och solbrillor. Vantar och mössa tror jag att jag kan vänta ett tag med.

Men först kanske jag borde bädda, kolla över mejlen och planera dagen? Och självklart ladda inför joggingturen med lite bra musik. Jag är ledig och det är helt underbart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0