Blå. Blått. Blue.


Vilken kväll jag var med om igår. Började med att Jag och Jimmy åkte ut till Mangan och Åsa i Frölunda, där vi blev bjudna på gott sällskap, chickenwings, som Åsa gjort och öl. Vid 22 tiden skjutsade Åsa oss till StickyFingers där vi kollade in MAngans polare när han lirade med sitt väldigt showande band. Överraskande bra var det. Efter giget vandrade vi till till våra hawk The Flying Scotsman vid avenyn och mötte där upp Marcus och Eleonor. Några timmar där med 25 åringar som stötte på mig, god öl, gott sällskap och bra musik övergick vid 3 tiden till att vi vandrade hem till Eleonor och Marcus, drack champange samtidigt som vi pratade om allt och alla och med go musik i bakgrunden.

Idag mår jag som jag förtjänar. Idag bestod min frukost av en Chailatte och ett glas Sprite. Jag lämnade min man på jobbet vid 11 och åkte hem till Varberg. Kvällssolen skiner. Jag är nöjd med mina röster jag lagt idag och jag ska i morgon fatta ett beslut jag inte känner för att fatta. Denna kväll ska bestå av Äppelpaj, thé, valvaka och ost med kex. Ikväll kommer Alliansen att vinna. Och visst kommer det att vara ett leende på mina läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0