Blood, Tears & Gold


Jag är helt insnöad. Verkligen helt insnöad på gruppen Hurts. Hela dagen (förutom när jag jobbade i förmiddags) så har jag lyssnat på deras nya platta och sjungt med i varje låt. Deras två hitar; Wunderful life och Better Then Love, är favoriterna men Blood, Tears & Gold är också en stor favorit. Jag behöver sådanhär musik ibland. Jag har snöat in mig så hårt på 2 metalband den senaste månaden, att jag nästan tyckte att det var lite skönt att lyssna på något annat än massa breakdowns och tunga riff.

Jag är förövrigt färdigpackad och sitter bara och väntar på att tiden ska gå i princip. Jag ska försöka matcha in så att mitt tåg är inne i stan i lagom tid tills Jimmy slutar jobbet kl 21. Tills dess hoppas jag att det slutar blåsa och regna. Iallafall för en stund. Senare ikväll får det gärna fortsätta, för det kommer bli en stor mugg vaniljté och massvis med levande ljus när vi är hemma hos Jimmy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0