Bullbak.


Jag kommer verkligen att lyckas som hemmafru. Det finns få saker som är bättre än att laga mat och baka. Det är så avkopplande på något vis. Jag och Jimmy tog tillfället i akt att baka lite bullar nu såhär på kvällskvisten. Det är ju trots allt Kanelbullens-dag på Måndag, och det har aldirg skadat att vara ute i god tid. Jag har inte smakat på någon än, men det kan inte misslyckas om det är en trummis och en barnskötare som gjort dem. Det går bara inte.

Förövrigt så har jag idag fått reda på att jag har en fast anställning på mitt jobb fram till nyår. Jag har haft ett stort leende på mina läppar idag och har tillsammans med Jimmy skrattat mig igenom Parkway Drives DVD. Om det var för att det var en klockren DVD, att jag fått jobbet eller både och, det vet jag inte. Men jag passar på att njuta så länge det går.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0