Fredagsmys.


Jag har suttit inne nästan hela dagen pga detta regn som har bestämt sig för att ösa ner hela dagarna. Jag har varit ute i ca 30 minuter och det gällde en promenad ner till ICA för att köpa godis och hämta ut min svärmors nya HTC-mobil. Nu tränger solen igenom molnen och regnet verar ha upphört, så jag ska ta med mig hunden ut på en längre promenad nu. Hon är lika rastlös som jag.

Jimmy är inne i stan och har ett akustiskt gig på RockBåtens pre-party. Jag hoppas att han kommer hem om ett tag, för jag och mina svärföräldrar har laddat för en riktig mysfredag. Vi har tänkt tacos, hallon/blåbärspaj med vaniljvisp, godis, thé, Idol och filmen Salt. Jag tror att det kommer bli en grym kväll som uppladdning inför morgondagens planer. Imorgon ska vi åka till Borås och utföra lite ärenden och luncha. På kvällen är det utgång i Göteborg som gäller, och det är Englarna mfl. som ska med ut. Jag antar att vi kommer att inta vårat stamisställe The Flying Scottsman, då känner nog sig Steve lite mer hemma.

Förövrigt så måste Jimmy fixa min blogglayout. Den håller ju på att falla samman märker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0