Grovmalets fest och ENGEL


Gårdagskvällen bestod av Dry Martinis, Mojitos, öl, en grym spelning med ENGEL,killar som kom med dåliga raggningsrepliker och sjukt mkt folk. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag är stolt över min pojkväns framträdande och jag är stolt över resten av killarna som bjöd på ett grymt gig. Jag tror jag börjar bli ett fan av min egen pojkväns band.. Eller är det så att jag bara är en flickvän som är grymt glad över att ha lärt känna nya människor som råkar vara min pojkväns polare och bandmedlemmar? Hur som helst så går det inte att beskriva med ord hur tacksam jag är för att de som nyss lärt känna mig, tagit emot mig så bra som de gjort, och verkligen välkomnat mig på bästa sätt in i "gruppen". Tack för det.




Resultatet av ett fullt och galet Sticky fingers, blev bilder som inte alls blev bra.
Men så fort Bandit lägger uppbilder på deras hemsida så ska jag visa er hur party det var igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0