Happyland.


Nyss hemkommen från stan (Varbergs centrum..) och sjunger just nu med en hes röst, med i Amanda Jensens låtar. Min hosta tar kål på mig och jag vet inte hur jag ska få bort den. Med eller utan hosta så ska jag ta mig igenom denna veckan med bravur. Jag ska göra mitt yttersta för att göra det som förväntas av mig. Jag ska försöka stå till tjänst och utvecklas i den takt folk vill och jag ska visa dem att jag verkligen vill detta. Oftast är saker lättare sagda än gjorda, men jag ska försöka bevisa för folk att jag faktiskt kan bevisa motsatsen till det. Ingenting är 100 % än. Jag har fått en chans som jag ska ta och som jag ska ta vara på. Detta är helt nytt för mig. Denna veckan kan innebära nya möjligheter, nya kollegor och nya krafter. Jag tvivlar inte. Jag blickar framåt. Detta kommer bli kanon!

Jag träffade min kära vän Nella idag. Vi skvallrade och pratade om våra resor och drack det vi brukar på EspressoHouse. Vi stötte även bla. på Wallah som idag sticker till Canada för att jobba i 6 månader. Jag är lagom avundsjuk kan jag tala om. Även fast att Sverige är en fint land, så lockar utlandet extremt. Jag får hålla mig inom Sveriges gränser ett tag till iaf. Jimmy får sköta utlandsresorna och ge mig fina presenter när han kommer hem från tunéerna.

Nu ska jag dricka té, spinna vidare på lite idéer till min tavla jag vill börja med omgående och skriva i almanackan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0