I'm BACK!


20 grader kallare. nästan 1 månad senare. Jag är tillbaka och jag har en fullbokad höst på ingång. Jag kan börja med att tala om att jag sitter i min säng just nu och lyssnar på all ny musik på Spotify (jag har missat en hel månads nyheter..) och laddar inför ett möte jag har idag klockan 14.30. Solen strålar in genom mina källarfönster och för en kort stund tänkte jag dra på mig mina nya shorts jag köpte i Bangkok, men det är alldeles för kallt. Jag har kallsvättats i 3 dagar nu och haft 39.2 graders feber och hosta. Min kropp vill tillbaka till värmen. Idag känner jag mig såpass bra att jag tänker göra precis vad som faller mig in utöver det jag redan planerat.

Jag ska kl 14.30 på en anställningsintervju och jag känner mig inte ett dugg nervös. Efter det ska jag umgås med Nella och ta igen all förlorad tid, skaffa nytt ID-kort och VISA-kort, eftersom det försvann på Arlanda.
Jag måste leta upp min almanacka för att skriva upp allt som händer i höst. Jag måste få ihop tiden. Jag måste sluta planera så mkt. Men samtidigt så älskar jag det. Denna hösten kommer bli grym.


My Way.
Saknar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0