Jag har fattat ett beslut.


Jag har lagt mig i sängen. Jag vill ha min pojkvän här brevid mig. Jag saknar honom. Jag har lite smått ångest över att Jag och Jimmy kommer att glida ifrån varandra nu när vi båda kommer att jobba helger. Det får verkligen inte bli så. Jag har många tankar i mitt huvud. Jag behöver egentligen prata av mig. Men jag hinner inte. Det finns ingen tid. Tänk om jag hade fått pengar för allt jag planerar in. Då hade jag kunnat fösrörja mig utan att behöva känna ångest och press. Jag är glad över att ha funnit ett jobb som är intressant. Inget snack om saken. Men det finns mycket innanför skinnet och leendena. Det finns enormt mycket jag vill nå ut med och ge folk. Jag vill kunna vara mig själv till 100% utan att känna att jag inte passar in där jag befinner mig. Jag vill så mycket. Snart är det värt att ta risken som ligger i bakhuvudet. Det får bära eller brista.

På kanal 4 är det Valprat med Alliansen. Jag har sedan 1 månad tillbaka tagit mitt beslut. Jag vet vad jag ska rösta på.

Kommentarer
Postat av: kicki

varför skulle ni glida ifrån varandra för ni jobbar helger? minns förra turnen då ni pratade VARJE DAG :P ni behöver inte ses eller prata varje dag, det e inte det som gör ett förhållande utan kärleken och om jag förstått er rätt så älskar ni varandra väääldigt mkt! :) //kicki

2010-09-14 @ 22:08:44
Postat av: Tiger

Jag hade mer än gärna tagit dig ut på en lång promenad och pratat. Blir det kaotiskt så är det bara att slå en signal det vet du.

<3

2010-09-15 @ 10:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0