Kontraster.


Jag har en katt som just sprang in av rädsla efter att en hund jagat henne. Jag har en lillasyster som står och "voffar" i fönstret och försöker visa att hon tyckte att hunden var dum mot katten (hon är 1,5 år..) och mina 3 bröder ligger utsträckta i varsin soffa och kollar in något rockit på TVn. Detta lever jag med, medans Jimmy är och repar inför Japanspelningen den 16 Oktober. Sanacka om vi lever skillda världar och att det allt mer och mer visar sig.
Jag känner mig redan som en hemmafru ibland och att se Jimmy lira inför x-antal tusen fans, gör ju att det känns som att han lever ett typiskt "rockstar"-liv.
Jag älskar kontraster. Både när det gäller livet, kläder och konst. Så, så som jag sa för snart 2,5 år sedan när jag och Jimmy träffades för sörsta gången, så kan jag fortfarande säga. "- Detta känns helt rätt!"

btw, tack för de fina kommentarerna! Ni rockar.


Jimmy och hans ENGEL lirar i Tokyo,Japan om ca 3 veckor.
Grym festival.

LoudPark.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0