Lovely Friday.


Jag sitter vid köksbordet hemma hos Jimmy och äter frukost och är sådär nyvaken och snurrig i huvudet. Det är saker som händer idag och jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen så jag ska hinna med allt. Jag vet att denna dagen kommer bli episk, men jag vet inte om den kommer bli det till max, eller om det kommer att finnas med en grej jag kommer bli besviken av. Jag vet nämligen idag om jag får en 80% tjänst på en förskola jag jobbat på innan, och det gör mig lite nervös, vilket kanske är förstårligt?! Jag försöker iaf hålla mina tummar och tår.

Banken ska besökas, plåster ska köpas (får fortfarande efter snart 1 år skoskav av mina Dr. Martens), naglarna ska fixas och mat ska ätas. Frågan är bara när jag ska åka in till stan. Jag vet liksom inte hur mycket tid jag har att röra mig med. Irriterade.


ENGEL och DEATHDESTRUCTION live @ Sticky Fingers ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0