Lovely friday.


Regnet öser ner och jag vaknade och trodde att det var lördag idag. Gissa om det gick en lycka genomkrooppen när det visade sig att det bara är Fredag? Gårdagen var underhållande och jag gick med ett leende på läpparna nästintill hela tiden. Vi började dagen med att luncha pizza innan vi åkte till Jonsered och Svensk musik för att köpa trummskinn till Jimmy. Efter det åkte vi in till stan och satte oss på Espressohouse i Nordstan drack varsin Chailatte och kollade på folk. När klockan blev strax innan 18 åkte vi bort till Rengbågsgatan och repan för att träffa resten av Englarna, eftersom det var ett akustiskt rep som skulle genomföras inför deras spelning på stena Terminalen ikväll. klockan 21.15 var vi hemma, gjorde ostmakor och thé och satte oss för att titta på Debatten på 4an och Nyhetskanalen. Jagvet verkligen till 100 % nu vad jag skka rösta på.

Fredag idag alltså och jag tänker bakanågot innan vi åker in till stan i eftermiddag. jag har inte bestämt mig för om jag ska med på det skustiska giget ikväll, eller om jag ska vänta med utgång tills i morgon. Känns lite väl att gå ut två dagar i rad med samma människor.


Rockbåtens Pre-Party ikväll.
Stena Terminalen, Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0