MiNNAH


JAG LYCKAS ALLTID med något jag verkligen inte borde. VARJE gång jag städar, så går ALLTID någonting sönder och idag ar inget undantag. Jag tänker inte nämna vad det var som gick sönder, för jag tänker fixa nytt så fort jag kan så att ingen märker något. Jag lyckades också slänga ännumera kläder som blivit förstora, för jag hoppas aldrig bli lika stor som jag var för 1,5 år sedan. 6 kilo kommer aldrig läggas på min kropp innan jag blir gravid. ALDRIG.

Så nu är det fixat. Jag har städat, betalt räkningar, hängt tvätt och rockat loss lite framför spegeln till Between The Buried And Me. IDOL är på TV, och jag längtar tills i morgon då jag får klä upp mig lite. Det är lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0