Namnsdag.


Kan någon förklara för mig varför namnsdagar existerar? Det är nämligen så att jag har namnsdag idag och jag kan inte direkt påstå att jag tycker att denna dagen är mer speciell än någon annan. I vilket fall så är jag iallafall på väldigt bra humör idag. Jag har drömt om att jag var ute på turné och spelade inför ca 50 (!!) pers. Drömmen förflyttade sig 1 år framåt och då lirde jag helt plötsligt på ställen som Ullevi och liknande runt om i världen. Anledningen till varför jag römde, var nog för att jag och Jimmy kollade på en dokumentär igår om Parkway Drive, där man fick följamed dem på deras resa från att vara ett lokalband, till att turnéra världen runt.

Känns som att bloggen blir allt mer och mer en musikblogg. Jag kanske borde lägga om mina tankar och bara skriva om mina intressen ist för all annan skit. Tex. om gaddningar, konst och musik. Det får funderas på och fram tills dess, ska jag besöka det stora gula varuhuset mitt i Halland. Ge-Kås, för jag ska köpa nya målargrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0