Nystart idag.


Godmorgon.
Regnet öser nästintill ner och det blåser som vanligt. Det är en sådan här dag man bara vill ligga kvar i sängenhel dagen och dra täcket över huvudet och tänka tillbaka till Thailand. Men om en stund ska jag bege mig till Paus, där jag ska börja provjobba idag. Hur spännande som helst, men min feber spökar och hostn är fortfarande kvar, så jag har kanske inte de bästa förutsättningarna. Jag sitter med Indiskas största tékopp, med Cranberry té och sirap. Jag hoppas att det ska hjälpa mig lite iallafall.

Efter jobbet ska jag ringa efter tid hos läkarn ang. min feber och min leverfläck som väcker och ändrar färg. Och så ska jag vila, vila och återigen vila. Jag vill bli frisk.

Kommentarer
Postat av: Malin

vad är paus för ställe? :)

2010-09-14 @ 11:24:34
URL: http://malinmarjatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0