Paus.


Första dagen är avklarad och jag är utmattad, nöjd och fundersam. Marie och Jeanette på Paus är två otroligt roliga och härliga människor som jag verkligen kommer att stortrivas med. Paus är för er som inte vet, en inredningsbutik och frisersalong (i samma) i Varberg som erbjuder alltifrån hembakade skorpor i olika smaker till en ny frisyr. Konceptet är något jag verkligen tycker om och jag hoppas att jag ska trivas och klara av allt ansvar. Allting är HELT nytt för mig och det är mycket som ska tryckas in i huvudet och jag måste bättra på min självkänsla märker jag. Klarar andra av det, borde jag med göra det. Bara jag vågar.

Febern spökar fortfarande. Jag får fortfarande hostattacker. Jag vill vara frisk. Jag vill ut i joggingspåret igen efter en hel månads uppehåll (förutom MAX 1 km joggning ca 2 dgr/veckan i Thailand, mer orkade jag inte) . Mina höstplaner behöver skrivas ner. Vart är min almanacka?

17/9 Engel akustiskt gig på Rock Båtens pre-party, Göteborg
24/9 Engel gig på Grovmalets fest på Sticky Fingers, Göteborg
2/10 20års fest
2/10 Fyller 20


4 händelser av väldigt många, Dessa är de jag ser fram emot mest de kommande 3 veckorna. Jag måste verkligen hitta min almanacka..

Paus's blogg hittar ni på http://pausfoi.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0