Propaganda.


Det är för sent. Jag borde sova vid detta laget, eftersom jag ska jobba mellan 7-13  i morgon. Istället sitter jag här och lyssnar på musik, headbangar imellanåt och funderar på morgondagen. Idag har jag trippat på energi och lycka och hunnit med väldigt mycket. Jag har jobbat mellan 7.30-16, skaffat nytt VISA-kort, riggat om outfit, shoppat ett par skinnbrallor, fikat med Emma och varit på porslinsmålning. Energin sitter fortfarande i och jag vet inte alls hur detta ska sluta. Jag är uppe på toppen just nu och har varit det i ca 1 vecka. Jag tänker stanna här. Ingenting ska få trycka ner mig.

Morgondagen kommer att bestå utan arbete, utprovning av min vinterjacka, åka hem till Jimmy och ladda inför Fredagen. Kanske är jag tillochmed såpass frisk att jag kan ta höstens första rejäla joggingtur? Mina 5 km jag springer varannan dag i vanliga fall, ska springas på 23 ist för 24 minuter. Mina 5 km ska senare under hösten bytas ut mot 8 km och jag ska pressa mig själv till att starta några lopp nästa år.

Nu måste jag däcka. Helt ensam, för Jimmy förbereder sig inför morgondagens TVmedverkan med bandet. KL. 8.30 på Bandits Rivstart. Antingen kollar man på kanal 10 eller så lyssnar man på Bandit Rock på radion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0