R.I.P Parodi (Platini-Maraton)


Klockan är läggdax eftersom jag ska jobba 7.30-13 i morgon. Tisdag- söndag är jag ledig och jag har bland annat planerat in Ge-Kås för att köpa nya målargrejer, afterwork med jobbet, 20 års fest och 20 års kalas på min födelsedag på Söndag.

Nu ska jag måla mina naglar innan jag hoppar upp i min höga säng. Jag kollade nyss på en ny serie som började på SVT 1. The Event heter den och den sändes för första gången i USA i Måndags. Det är en serie som spelas in varje vecka (som Family Guy), så skådespelarna själva vet äns inte hur serien kommer att sluta och vad som kommer att hända. Skitbra var det i vilket fall och som tur är så går den på SVT så man slipper alla reklampauser. 21.15 varje Söndag framöver.

i morgon är det jobb, hämta ungarna i skolan och på dagis och sedan passa dem innan jag åker till Jimmy på kvällen. Jag är så sjukt trött på mitt pendlande fram och tillbaka. Jag vill ha en lägenhet NU!


Parodi-08 (Platini-Maraton) har idag somnat in efter en misslyckad operation.
En häst jag red fram tills för 2 år sedan hos Eva Larsson och som tävlas(-des) av Svante Johansson i Svenska Hopplandslaget.
Startade bland annat i Falsterbo Horse Show och i Aachen.
En stjärna har slocknat.
(Tankarna går idag till uppfödaren Eva Larsson och nya ägarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0