Slirar runt.


Proppmätt och med en aning huvudvärk, sitter jag just nu vid matbordet och disskuterar med min svärmor om hennes nya HTC-mobil. Vi är båda ungefär lika ointresserade av teknik, så jag kan väl inte påstå att vi är så bra på att komma fram till hur man använder nya teknikprylar. Men vi lär oss. Vi måste det. Våra män turnérar och är inte alltid hemma, så för att inte vara helt lost bland tekniken, så har vi beslutat oss för att försöka själva.

Jag och min kära svärmor har idag varit i Borås, för omväxlingsskull. Stan är fullproppad med politiker så vi valde att ta den mindre staden före den stora proppfulla. Hon fick shoppat en hel del kläder och kollat på nya glasögon. Och jag, jag kollade in ett par stövlar på Din Sko och disskuterade linser inne på Smarteyes. Jag behöver verkligen linser känner jag.

Nu är klockan snart 16 och jag ska vara inne i stan om 4 timmar. Innan dess ska jag ha hunnit noppra mina ögonbryn, tagit ett bad, lagat en hallon/blåbärspaj (som vi struntade i i går), ätit middag och efterrätt sminkat mig och fått bort huvudvärken. Ikväll blir det fest hos Mangan och sedan utgång. Kvällen kommer bli kanon!


1199:- på DinSko.


Till Jimmy i vinter.
H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0