Sounds like music.


Det är Tisdag. Solen skiner och jag kom nyss hem från jobbet (Förskolan som jag jobbat på förut). Jag har vikariat där denna veckan och på Fredag vet jag om jag får tjänsten på 80 % där. OM jag får den, kommer jag att fira tills pengarna är slut, tills rösten har försvunnit och tills jag har så ont i föttterna pga mina heels, så att jag inte kan stå på fötterna mera. Det känns som att denna veckan kommer bli skitbra.

Jag ska grabba tag i min laptop och strax bege mig till min moster och hennes man+familj. Det blir kvällsmiddag och visning av nästan 1000 bilder, från min Thailandsresa. Jag är superduper trött egentligen, men jag trippar på lycka just nu, så jag skulle kunna göra i princip vad som helst. Jag har äntligen hittat min almanacka, så jag ska börja med att skriva in alla planer där. Veckan är fullspäckad och jag älskar det.

Låtar som jag vill tipsa om just nu, är dessa som går på repeat på min iPhone hela tiden:

Better Than Love - Hurts
Wonderful Life - Hurts
Let Down Your Hair - Bury Your Dead
Sleepwalker - Parkway Drive
Pressures - Parkway Drive
Farewell, Mona Lisa - The Dillinger Escape Plan
Cry When You Get Older - Robyn
Dancehall Queen - Robyn



The Dillinger Escape Plan


Hurts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0