Turkost.


Kvällen börjar bli sen. Jag är nyduschad och har precis kommit på att jag idag har gjort en massa MÅSTEN. Jag har jobbat mellan 8.30-16. Jag har hängt upp tvätt, plockat in tvätt i garderoberna och lådorna och lagat lunchlådor. Jag och Jimmy har även fått nys om en 2 r.o.k-lägenhet, men vi vet ingenting än. Jag har också pratat med chefen idag ang min 80%-tjänst och det faller över mig att jag börjar bli vuxen. Kan man ha 20 års kris? Isåfall tror jag att jag har det. Om 1,5 vecka är mina tonår över..

Jag har en korg kvar med tvätt som ska in i garderoben, mackor som ska göras inför Jimmys hemkomst efter repet om ca 30 minuter. Sedan ska jag sova för det är jobb mellan 7.30-16 som gäller i morgon. De där 200 kr/veckan för en städerska, kommer lätt vara värt det när vi flyttar. Det säger jag bara.

Glöm inte att kolla på Rivstart på Torsdag förmiddag. Jimmy och hans band Engel ska vara med där. Det sänds även på radion för er som inte hajjar.


Engel.
Jag saknar Getaway Rock Festival och allt som hände där.

Är det okej att gå på festival när man är 20?
Eller är man för gammal då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0